چگونه به کاهش تعداد دیالیز با استفاده از کمپرس گرم
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه به کاهش تعداد دیالیز با استفاده از کمپرس گرم

به طور کلی، دکتر مرتب انواع زمان دیالیز با توجه به بیمار خود را دارد. عوارض جانبی بیشتری خیلی زیاد یا خیلی دیالیز کمتر باعث می شود، تا دکتر خود را نمی خواهد کاهش یا افزایش زمان حادثه دیالیز. با این حال، این بدان معنا نیست که ما می توانیم زمان دیالیز با درمان مناسب را کاهش نمی دهد.

آیا ممکن است به منظور کاهش زمان از دیالیز؟

اگرچه دکتر ما اجازه نمی دهد به منظور کاهش زمان دیالیز توسط شانس، اما اگر بیماری کلیوی را بهبود یافته است، شما می توانید زمان دیالیز در دستورالعمل دکتر را کاهش می دهد.

در گذشته، مردم فکر می کردند که عملکرد کلیه نمی توان بهبود یافته، اما تا به امروز به دکتر پیدا شده است برخی از راه های موثر برای بهبود عملکرد کلیه، استفاده از این روش برای درمان بیماران با بیماری کلیوی می تواند زمان دیالیز را کاهش دهد، حتی از این شر به تدریج.

چگونه برای کاهش مدت زمان دیالیز با استفاده از درمان فشرده سازی گرم؟

همانطور که در بالا ذکر شد، دکتر برخی از راه های موثر برای بهبود عملکرد کلیه، تا زمانی که بیمار می تواند این درمان، آنها می توانند یک فرصت برای کاهش زمان دیالیز از بر داشت.

در اینجا من به شما توصیه طب چینی، شناخته شده به عنوان یک درمان فشرده سازی گرم، او چهار عملکرد اصلی که antitrombozom، ضد انعقاد، اثر ضد التهابی و افزایش خون در عروق. برای این چهار توابع از این درمان می تواند عملکرد کلیه، بازگرداندن کلیه ها آسیب دیده و حفاظت از بهبود باقی مانده از آسیب بیشتر.

به طور خلاصه، این درمان، عملکرد کلیه را می توان تا حدی بهبود یافته است، بنابراین بیمار می تواند یک فرصت برای کاهش مدت زمان دیالیز است.

اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد درمان فشرده سازی گرم و یا می خواهید به منظور کاهش زمان دیالیز، شما می توانید با ما Asya.yue@mail.ru، واتساپ / وایبر +8613292893707 ایمیل ارسال کنید، ما بهترین های ما به شما کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 خرداد 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: